Регистрация Забравена парола

home home   Мобилна версия

Съвет

avatar

Много хора приемат думите в рекламите буквално и решават на път към работата си да се отбият през близкия клон на банката където се сблъскват за първи път не с приятни глас от рекламата, а с действителността…
Бързата процедура по отпускането на кредити се оказва в 70% от случаите бърза процедура по получаване на отказ…
Всъщност кредитният инспектор не е виновен, че рекламната агенция на банката, в стремежа си да направи добър продукт и “работеща” реклама, е прекалила със суперлативите. Мотото “Улеснена процедура” се оказва пълна илюзия и всъщност ще трябва да подготвяте документи, изредени в дълъг списък, подаден ви от кредитния инспектор на въпросната банка. Да, няма как и това да се спомене в рекламата, ви казва съчувствено банковият служител, а освен това вие не сте успели да видите и малките буквички, пред които има звездичка в долния край на екрана.

Там “съвсем ясно” ви било обяснено, че всъщност “промоцията” била до вчера, когато сте гледали рекламата, а днес вече лихвата и годишният процент на разходите са “малко по-различни”. В стремежа си да печелят клиенти, някои банки имат свои отдели от банкови служители, които работят извън офисите на банката, презентирайки нейната дейност. Сред хората често битува заблудата, че тези банкови служители по един или друг начин могат да ви “уредят” да изтеглите кредит.

Нищо подобно не се случва и, ако сте получили веднъж отказ от дадена банка, ще получите и когато използвате услугите на въпросните им консултанти, които нямат за цел само и единствено да ви убедят, че тяхната банка предлага най-добри условия, естествено. Резон в използването на банкови консултанти има само тогава, когато те работят за повече от една или две банки, защото ще ви запознаят с условията на повече от една финансова институция. Сигурен съм, че вече никой не предприема такава стъпка - да изтегли жилищен кредит за 20 или 30 години без да проучил условията на поне 5-6 банки.

И комбинацията между (1) добро рекламно послание, (2) учтиви банкови служители, (3) добри условия и наистина улеснена процедура, може да накара хората да останат наистина доволни. За съжаление тази комбинация се среща твърде рядко и набляга най-сериозно на агресивната рекламна кампания, която “да вкара хората в банките”.

Често обаче така както ги вкарва с големите им надежди още по-бързо ги изкарва, когато те се сблъскат с вездесъщите кредитни инспектори. Ако сте по-находчиви ще разберете, че в една и съща банка, в различни клонове, можете да чуете различни условия по ипотечните кредити. Нека това не ви отчайва, може просто банковия служител да не е прочел условия на банката по новата и промоция. Никога не взимайте важно решение за ипотечен кредит с голям размер, колкото и добри да ви изглеждат условията на някоя банка, преди да сте се запознали с условията в поне още 5 банки.

Източник: ТБМ2 автор
Антон Илиев www.tbm2.net

 

 

 * Секцията "Полезни съвети" е създадена, за да могат експертите от дадена област да споделят опит и умения с останалите потребители. Всеки може да напише аналитичен текст (най-малко 1000 символа) по даден проблем, свързан с недвижимите имоти. Материалът трябва да е авторски, да разкрива проблем от практиката и да съдържа препоръка за вземане на решение. Полезните съвети също са един от начините за оценка на експертите в ceb.bg!

Коментара : (0)

Добави коментар

Още полезни съвети

Добави съвет!

Всеки потребител на www.ceb.bg може да напише аналитичен текст по даден проблем, свързан с недвижимите имоти. Материалът трябва да бъде авторски, да разкрива проблем от практиката и да съдържа препоръка за взимане на решение. Всеки съвет трябва да бъде одобрен от администратора.

Препоръчваме Ви да напишете и да запазите съвета си на отделен текстов редактор (Notepad, Word, OpenOffice Writer) преди публикуване!

Добави съвет!

Полезни сайтове

  • bgtop.net

    Топ класацията на българските сайтове

Анкета

Имаме ли нужда от закон, който да регламентира дейността на брокерите?
Резултати Архив