Регистрация Забравена парола

home home   Мобилна версия

Покупка на имот с тежести

26.02.2011 - Покупка на имот - 18 Отговори     (0)

Искам да закупя апартамент в Слънчев бряг, който има тежести. Имотът е ипотекиран в полза на банка в Стара Загора. Сумата, която продавачите дължат е 130 хиляди лева, а сумата, която аз ще им платя е 120 хиляди лева.
Имотът е собственост на физически лица (брат и сестра - наследство от родителите им, които са починали). Ипотеката е на името на тяхната фирма, която е ЕТ.
Как се процедира в този случай?
Какъв е най-добрият вариант за купувача - да купи имот с тежестите и да ги погаси след това, или да се погасят първо тежестите и след това да се изслуша сделката.
Не съм наясно също как се процедира, когато ипотеката е на фирма, а собственикът /продавачът е физическо лице?

									Iva Todorova

Iva Todorova

Отговори (18)    Коментара (8)

02.03.2011

Отговор: Здравейте,госпожо Тодорова.
докато не се погасят тежестите върху имота - тои е собственост на банката кредитор,
така че ако искате да го закупите с тежестите трябва банката кредитор да ви одобри
- това зависи от вашите месечи доходи.
Ако искате първо да го погасите - имаите напредвид,че за предсрочно погасяване на
ипотечен кредит се плаща лихва,която достига до 5% - зависи от банката.



За повече информация: http://www.imoti-vd.hit.bg | За контакти

											Младен Садинов

Младен Садинов

03.03.2011

Отговор: Г- Ангелов,
С риск да ме обвините, че се заяждам с Вас, ама .... няма такова нещо! Не обърквайте хората, моля Ви!
Г-жо Тодорова,
В описания случай имате няколко възможности. Неприятното в случая е това, че задължението към банката /130 000/ е по-голямо от цената /120 000/ на имота. Естествено, когато Вие купите имота, ще искате ипотеката да бъде заличена. За това е необходимо да се уточни с банката дали ще се предоставя друго обезпечение за остатъка от кредита или този остатък ще бъде погасен с други средства от длъжниците. За Вас е важно да имате официално писмо, че след като сумата от продажбата на имота /120 000/ постъпят по сметка в банката, ще Ви бъде издадено искане за заличаване на ипотеката. Естествено, цялата сума от продажбата трябва да отиде за погасяване на задължението. Съветвам Ви всички плащания /капаро, междинни плащания и др./ да бъдат правени по банков път в сметка на длъжника в банката-кредитор. Това трябва да бъде много внимателно и обстойно описано в предварителния договор. Не бива да Ви притеснява предсрочното погасяване на кредита и разходите, свързани с това. Това си е проблем на продавача и те не се калкулират в цената на имота.
Няма нищо страшно в това, да се купи ипотекиран имот. Не съм съгласен с колегата, че апартамента е собственост на банката! Фактът, че банката е приела имота като обезпечение, означава, че документално всичко около имота е в ред /Обикновено банките правят много сериозен правен анализ на предлаганото обезпечение и, ако има нещо, което да не е както трябва - отказват да го приемат./
По-различно стоят нещата, ако Вие искате да купите апартамента с кредит. В този случай възможностите са няколко, но, доколкото разбирам, Вашето притеснение е в друга посока.Надявам се да съм Ви бил полезен. Отново напомням - всичко това трябва да бъде внимателно описано в предварителния договор.
Успех! :)



За контакти

											Iva Todorova

Iva Todorova

03.03.2011

Коментар: Blagodarja mnogo za otgovora na Mladen Sadinov.
Naistina mi e mnogo polezen .
Imam pak edin vapros . Tova koeto me pritesnjava e dali prodava4a 6te si pogasi kredita.
V slu4aja e firmen kredit.
Obmisljam i varianta da kupja imota s tejestite.Eventualno razlikata ot 10 000 leva prodava4a da mi ja prevede ili plati v broi v denja na sdelkata. 6te imam li problem posle da pogasja kredita i kak stava tova kogato e firmen kredit , a az sam fizi4esko lice. Molja vi daite mi savet koi variant da izbera.
Da kupja imota s tejestite i posle da gi pogasja.
Ili obratnija variant - pogasjame i prehvarljame.

Blagodarja vi predvaritelno.



За контакти

04.03.2011

Отговор: Здравейте,г-н.Садинов
Не се обиждам,напротив уча се от Вас.
Извинявам се на госпожа Тодорова ако смята,че съм я подвел с моя отговор.
Да се върнем на въпроса -
Искам да закупя апартамент в Слънчев бряг, който има тежести. Имотът е ипотекиран в полза на банка в Стара Загора. Сумата, която продавачите дължат е 130 хиляди лева, а сумата, която аз ще им платя е 120 хиляди лева.
Как се процедира в този случай?
Какъв е най-добрият вариант за купувача - да купи имот с тежестите и да ги погаси след това, или да се погасят първо тежестите и след това да се изслуша сделката
ЩЕ ВИ ОТГОВОРЯ ОТ ИМЕТО НА ЧОВЕК КОИТО В МОМЕНТА ИЗПЛАЩА
ИПОТЕЧЕН КРЕДИТ.
Да,наистина апартамента си е мои,и докато изплащам редовно вноските по кредита,
никои нищо не може да направи.Но ако става въпрос за продан,банката кредитор
ще си изиска кредита,които ако го върна предсрочно,ще трябва да заплята наказателна
лихва,която достига до 5% /НО ВАС КАТО КУПУВАЧ ТОВА НЕ ВИ ИНТЕРЕСУВА/
Другия варянт - ако искате да го закупите с тежестите,
трябва да се консултирате с банката кредитор.
АКО ПОГЛЕДНЕМ РЕАЛНО - продавача е ипотекирал жилището за 130 000лв. и Вие се
наемете да връщате този кредит,то тои няма да е 130 000лв. а много повече.



За повече информация: http://www.imoti-vd.hit.bg | За контакти

											Петър Иванов

Петър Иванов

04.03.2011

Отговор: Г-жо Тодорова,
Не бива да се притеснявате за това, дали продавача ще си погаси кредита с Вашите пари. Само трябва Вие да преведете цялата сума по сметка в банката целево, за погасяване на кредита. На практика, тези пари, въобще няма да попаднат в ръцете на продавача. Няма значение това, че кредитът е фирмен.
Не Ви съветвам да прехвърляте имота и след това да погасявате кредита. Това е идеалния вариант за банката /длъжникът продължава да си е длъжник, а Вие ставате ипотекарен гарант с имота си/, но за Вас този вариант не е изгоден. Разликата, която Вие предполагате, че е 10 000 лв, въобще не е толкова. върху кредита, както споменава колегата Ангелов, ще има такси за предсрочно погасяване, такси за заличаване на ипотеката и още какво ли не. За това Вие трябва да се съсредоточите върху проблема с прехвърляне на собствеността и заличаване на ипотеката. Кредитът не е ВАШ проблем.
Съветвам Ви да намерите човек, който е вещ в материята и заедно с него да извървите пътя до края. Съжалявам, че сте далече. С удоволствие бих Ви съдействал до приключване на сделката.



За контакти

											Iva Todorova

Iva Todorova

05.03.2011

Коментар: Blagodarja vi za vsi4ki otgovori.
Vijdam 4e vseki ima razli4ni mnenija.
Ve4e sam malko po na jasno s ne6tata.
Prodava4a e fizi4esko lice. A kredita koito sa teglili e na firma.
Sledovatelno sumata trjabva da se prevede na prodava4a / v slu4aja fizi4esko lice / .
Sled koeto da se prehvarli po firmenata im smetka ili po smetkata za pogasjavane na kredita.
Sled kato se izvar6i razpla6taneto.Bankata trjabva da si dade saglasieto za vdigane na ipotekata, podpisano i podpe4atano ot jurista v bankata.
S dokumenta se otiva pri notariusa kadeto e pravena ipotekata i se zali4ava.
Sled tova se minava pri notariusa i sdelkata se sklu4va.
Imota stava moja sobstvenost i bez tejesti .
Pravilno li sam vi razbrala ???

Blagodarja vi predvaritelno.



За контакти

											Ивелин Косев

Ивелин Косев

05.03.2011

Отговор: С малко думи казано, по-добре комуникирайте предимно с банката, за да ви заличат ипотеката и преведете парите не на физическото лице, а по фирмената сметка отнсяща се за самия ипотечен кредит.


За контакти

											Младен Садинов

Младен Садинов

05.03.2011

Отговор: Г-н Косев,
Прав сте, ама ... не съвсем. /Май за втори път Ви го казвам! :) / Съгласен съм, че трябва да се комуникира и с банката. Не съм съгласен, че парите трябва да се преведат по сметка на фирмата! Парите трябва да се преведат по сметка на собственика, но под условие - да се използват за погасяване на кредита.Това може да стане по специална сметка с титуляр продавача на имота и предназначена за погасяване на кредита. Ще обясня защо:За да се направи превод по сметка на фирмата, трябва да има основание. В случая нямаме такова! Защо едно физическо лице плаща на една фирма? Освен това - в този случай продавачът няма да е получил никакви пари за продадения имот! Поради тези причини превода трябва да се направи по начина, за който споменах по-горе. Как ще стане документалното оформяне на прехвърлянето на парите от продавача на длъжника - това не е проблем на купувача!



За контакти

											Iva Todorova

Iva Todorova

05.03.2011

Коментар: O6te edin pat blagodarja na gospodin Sadinov !!!

Saglasna sam s negovoto mnenie , poradi prostata pri4ina 4e sobstvenika / prodava4a / e fizi4eskoto lice , a ne firmata. Sledovatelno parite trjabva da se prehvarljat po smetka na prodava4a .
Ot tuk natataka sa ve4e moite pritesnenia. Kak da se zastrahovam 4e sredstvata koito sa vlezli po li4nata smetkata na prodava4a 6te badat izpolzvani za pogasjaneto na vaprosnija kredit koito e firmen.
Kakvo 6te kajete za platejno narejdane koeto e predvaritelno napisano / predi az da napravja prevoda / s koeto parite se prehvarljat vav firmenata smetka , a ot tam za pogasjavane na kredita. Iskam da uto4nja 4e smetkite na kupova4a, prodava4a i firmata sa v edna i sa6ta banka , kadeto e i kredita. Osven tova zabravih da vi kaja 4e njama nakazatelni lihvi za predvaritelno pogasjavane na kredita. Edinstveno tija 10 000 leva koito sa razlikata. No az moga da postavja uslovie te da se vnesat predi sdelkata, taka 4e kato iskame potvarjdenie ot bankata za ostataka s lihvi,glavnici i taksi da ne nadvi6ava 120 000 v denja na sdelkata.


Pak 6te sam vi blagodarna za va6ite saveti !



За контакти

											Младен Садинов

Младен Садинов

05.03.2011

Отговор: Г-жо Тодорова,
Сметката на продавача, за която говоря, е създадена специално за този случай. продавачът няма възможност да тегли от нея. Постъпилите по нея средства отиват за погасяване на задължението. Това условие се поставя още при откриване на въпросната сметка.
Дали остатъка от 10 000 лв ще бъде внесен предварително или ще бъде предоставено друго обезпечение, това трябва да се уточни преди сделката. За Вас е важно да имате писмо от банката, с което тя Ви уверява, че след постъпване на въпросните 120 000 лв и прехвърлянето им за частичното или пълно погасяване на кредита, ипотеката върху имота ще бъде заличена!



За повече информация: http://www.apbg.eu | За контакти

											Iva Todorova

Iva Todorova

05.03.2011

Коментар: Ne6tata moje bi ne sa tolkova slojni kolkoto na men mi izglejdat, no ima mnogo hora koito pla6tat ipoteki koito ne sa pogaseni ot prodava4ite i zatova se pritesnjavam i mi se iska da se zastrahovam maksimalno za da ne se polu4i i pri men taka.
I vse pak nikoi ne e izkazal mnenie po varianta imota da se kupi s tejestite. Sled koeto da se pogasi zadaljenieto kam bankata. Bankata po princip ne moje da ima pritencii kam imota kogato kredita e pogasen i bi trjabvalo da si vdigne ipotekata. Prosto iskam da izbera po sigurnija variant .
Naistina se pritesnjavam dali sdelkata 6te mine bezproblemno.



За контакти

											Младен Садинов

Младен Садинов

05.03.2011

Отговор: Нещата не са прости, но не са и невъзможни. Само дето трябва да се направят ... както трябва! Хубаво е да се правят от човек, който знае какво трябва да се прави!
И аз, подобно на колегата Иванов, не Ви съветвам да влизате в дълг /да купувате с ипотеката!/. В този случай банката ще иска от Вас всички документи и доходи, които се изискват, когато кандидатствате за кредит.



За повече информация: http://www.apbg.eu | За контакти

											Ивелин Косев

Ивелин Косев

05.03.2011

Отговор: Уважаеми г-н Садинов,
дали съм прав или не ще прецени всеки четящ сам за себе си, както аз, така и вие просто изказваме лично мнение, нали не мислите, че вие сте арбитар на всички мнения в сайта и че вашето мнение е миродавно и най-вярно... относно моя съвет към госпожата, само ще допълня, че като казвам фирмена сметка, имам предвид сметката, която съм почти сигурен, че банката е открила на фирмата, това ЕТ, за което говорите при отпускането на ипотеката, както и че тази сметка най-вероятно се ползва единствено и само с това предназначение - за погасяване на ипотеката (така, че основанието за внасяне на пари по тази сметка е ясно)!! Много е права госпожата да се притеснява, че преведе ли парите на физическите лица може и да не се платят никакво средства за ипотеката, вашият интерес, вашият основен фокус е върху придобиването на имот ЧИСТ, БЕЗ ИПОТЕКА, а това може да направи БАНКАТА, а след това НОТАРИУС да ви го прехвърли, за това всички детайли и подробности по най-важния момен с плащането и вдигането на ипотеката, пак казвам - ОБСЪДЕТЕ С БАНКАТА!!



За повече информация: http://www.balinovinvest.com | За контакти

											Младен Садинов

Младен Садинов

05.03.2011

Отговор: Уважаеми г-н Косев,
Защо се гневите толкова? Не приемам себе си като арбитър, разбира се! Само добронамерено /и с усмивка! / уточнявам защо не е добра идея парите да се превеждат на длъжника! естествено, че всеки сам ще преценява кой колко е прав. Така, както и аз преценявам и изказвам своето мнение! Не съм искал да Ви покажа като некомпетентен!Съжалявам, ако съм Ви засегнал с нещо и моля да ме извините!



За повече информация: http://www.apbg.eu | За контакти

											Ивелин Косев

Ивелин Косев

05.03.2011

Отговор: Г-н Садинов,
ни най-малко не се гневя, напротив дори ми е приятно да водя конструктивен диалог с вас, отдавна съм се научил да на влагам емоция в бизнеса. Уважавам Вашето мнение и нито за момент не съм почувствал засегнат, даже ще ви насърча и за в бъдеще да ме репликирате, тъй като в подобни диалози се ражда най-доброто и ефективно решение!
Поздрави!!



За контакти

											Iva Todorova

Iva Todorova

05.03.2011

Коментар: Blagodarja na vsi4ki koito se angajiraha po vaprosa !

Otnosno tova 4e bankata 6te mi iska dohodi.
Ne znam na praktika dali e taka.
Po princip bankata ne e sobstvenik na imota.
I prodava4a moje da go prodade s tejesti , stiga kupuva4a da e saglasen i da e uvedomen.
V notarialnija akt se zapisva 4e imota se kupuva s tejestite.
Prodava4ite ne polu4avat na praktika nikakvi pari , no pred notariusa se zajavjava 4e iskanata suma e polu4ena.
Sdelkata se izpovjadva.
Sled koeto zadaljenieto trjabva da se pogasi , za da vdigne bankata ipotekata.
Taka i prodava4a e zainteresovan tova da stane, v protiven slu4ai zadaljenieto stava iziskvaemo.
Taka li e ili gre6a njakade....
Ne sam profesionalist....prosto tarsja nai dobrija variant za tazi sdelka.....



За контакти

											Ивелин Косев

Ивелин Косев

05.03.2011

Отговор: Не е така, Банката е тази която с нотариалното вписване на ипотеката в своя полза е тази, която при смяна на собствеността има думата. В противен случай щеше да има много случаи на изтеглени пари срещу ипотека, която после да се прехвърли на неплатежоспособни лица с цел да се избегнат задълженията (има множество такива примери за прехвърляне на фирми с много задължения на трети лица). Банките не желаят да стават собственици на имоти, те си искат отпуснатите пари с лихвите, точно заради това, ипотеката, която е учредена от нея, се прехвърля при продажба също от нея, но само при условие, че Ви одобри, като надежден платец. Това аз и колегите го твърдим, не защото така си мислим или сме го чули от някъде, а защото сме го отработили многократно в практиката!!! Банката ще ви направи пълно проучване на получаваните доходи, било като физическо или юридеческо, а и на домакинството, като цяло, освен че ще загубите много време в това проучване, има голяма вероятност и да Ви поиска и допълнително обезпечение ако прецени, че риска е по-висок, като друг имот, който да заложите или допълнителни Гаранти по сделката.


За повече информация: http://www.balinovinvest.com | За контакти

											Iva Todorova

Iva Todorova

05.03.2011

Коментар: Taka na praktika kupuvaneto na imota s tejestite e po4ti nevazmojen , bez bankata da odobri kupuva4a za nadejden platec. Dori kupuva4a da ima vaprosnata suma za pogasjaneto na tozi kredit. Taka li da go razbiram .
Ne sam mnogo sigurna , no tova bi trjabvalo da e opisano v dogovora , kogato imota e ipotekiran kato klauza: 4e imota ne moje da se prodade s tejestite bez saglasieto na bankata.
I 4e bankata trjabva da odobri novija kupuva4.
Tozi variant mi izglejda mnogo po slojen v takav slu4ai.



За контакти

											Младен Садинов

Младен Садинов

06.03.2011

Отговор: :) Г-жо Тодорова,
По някаква причина много държите на този вариант - дали защото някой Ви е предложил това или за да го "разнищите" напълно? :) Нека, най-напред, да уточним какво Вие разбирате под "купуване на имота с тежестите"?



За повече информация: http://www.apbg.eu | За контакти

											Iva Todorova

Iva Todorova

06.03.2011

Коментар: zdraveite,
istinata e 4e naistina mi davat savet da kupja imota s tejestite.
za da se izjasnja 6te se opitam da vi obesnja kakvo spored men ozna4ava da kupja imota s tejestite.
prodava4a i kupuva4a se javjavat pred notariusa.
vzema se dokument za tejesti ot agencijata po vpisvanijata.
sdelkata se sklu4va kato se opisva 4e imota ima tejesti i 4e kupuva4a e uvedomen i saglasen s tova.
v toja slu4ai az stavam sobstvenik na imota v denja na sklu4vaneto na sdelkata.
sled koeto trjabva da se svarja s vaprosnata banka za da pogasja tejestite.
kogato parite se prevedat bankata trjabva da si vdigne ipotekata. sled koeto imota ostava 4ist.
taka az go razbiram no moje i da gre6a.
Vijdam 4e vie imate mnogo po goljam opit ot men i za tova va6ite saveti sa mi naistina ot goljama polza.



За контакти

											Младен Садинов

Младен Садинов

06.03.2011

Отговор: Сега, след като споделихте и Вашето разбиране за покупка с тежести, става ясно, че разликите между това, което са Ви посъветвали и предлагания от мен и някои колеги вариант, не са толкова много и големи.Общото между двата варианта е, че Вие ставате собственик, парите за имота се плащат на банката и ипотеката се заличава. Разликите са, че при Вашия вариант Вие ставате страна в отношения, които не са Ваша работа. :) Ако консултирам купувач по такъв вариант, на всяка цена ще държа това да стане за сметка на по-ниска цена на имота. И при двата варианта Вашата сигурност е еднакво гарантирана, а възможността продавача да злоупотреби с доверието и парите Ви - сведена до нула.
От мен - това е. Останалото е работа! Работа с конкретните факти и условия. Не зная къде се намирате, но със сигурност и около Вас има хора, които могат да доведат нещата до успешен край. Въпреки многото неща, които изговорихме и обяснихме, не Ви съветвам да пристъпвате към оформянето на тази сделка сама и самоуверено. Последствията биха могли да Ви донесат много загуби и неприятности!
Успех! :)



За повече информация: http://www.apbg.eu | За контакти

											Iva Todorova

Iva Todorova

06.03.2011

Коментар: Zdraveite,
Mnogo se pritesnjavam i moje bi 6te se obarna kam advokat za sadeistvie i oformjane na dokumentite. Vapreki 4e nikoi advokat ne moje da mi garantira bezproblemna sdelka.
Namiram se v momenta izvan BG. Imota e v slan4ev bryag , a bankata v Stara Zagora.
Malko mi e trudno da se orientiram kam advokat ot tezi gradove , za6toto ne poznavam nikoi tam.

Blagodarja vi za vsi4ki saveti i mnenija !



За контакти

											Младен Садинов

Младен Садинов

06.03.2011

Отговор: Ако желаете, можете да ми изпратите писмо през този сайт с Вашата поща. Можем да се свържем и да се опитам да Ви бъда още по-полезен.
Успех!



За повече информация: http://www.apbg.eu | За контакти

											Ивайло Манахов

Ивайло Манахов

16.08.2012

Отговор: Нямам намерение да наливам масло в огъня, защото не съм адвокат, само споделям казус подобен на разисквания...
Преди две седмици намерих добър имот, който се продава за 45 000 Е, от които продавачът дължи на банката 36 000 Е.
Обърнах се към няколко банки, но бяха съгласни да отпуснат 30 000 Е.
Брокерът, който ми движи сделката намери вратичка след консултация с нотариус, че може да се премине към сделка по следната схема:
1. На предварителен договор плащам 10% - 4500 Е
2. Пред нотариуса вписваме, че купувам имот с тежести към банката.
3. С продавача фиксираме срок за изплащане на остатъка от 4500 Е от моя страна.
4. Започвам да плащам вноската на купувача към банката (600 лв. на месец), като плащам от друга банка парите на името на продавача.

Какво ще кажете?



За контакти

											dimitar

dimitar

18.02.2016

Отговор: zdr pi6a i pitam az sam invalit pensoner 1 grupa s predrujitel s 2 moja4ni operaci v invalina koli4kasam vzeh potrbiteski kredit ot banka dsk 1500lv refinsirah 2500 lv polu4ih 700lv refinsirah 4000lv olu4ih 1100lv refinasirah 6000lv polu4ih 2100lv refinsirah 7800 polu4ih 2300 lv sega pri 14% trabva da vra6tam 14.800 lv kim bank dsk ok idvalisa v ki6to ot izi vzeh 500lv vra6tal sam 500lv osidihame 4si da vra6tam okolo 2000 lv idvali sa v ki6ti ot profi vzeh 950lv vra6tal sam 950 i te me osidihs da zaplstya okolo 3000lv yovasa samo za lihvi 200-300% tiye banki korovili sa 4esam pensoner invalit na leglo v invalina koli4ka nat 90%invalinos tezi banki me izligaha s tezi visoki lihvi verno e vzeh tezi vsi4ki sumi zada pla6tam na li4en astitent da tova e republika balgariya vlizam zdrav i prav v oparaconata iskarvat me trup ot 30 godini sam vse teka nemi otpuskat li4en astitent i nalaga6e da czimam tezi pari ot tezi kradlivi i mafotski banki ok samo lekasvata mi sa 80 lv vseki mesec molq pi4ete mi na e--- ] atansov144@abv.bg


За контакти

											dimitar

dimitar

18.02.2016

Отговор: zdr pi6a i pitam az sam invalit pensoner 1 grupa s predrujitel s 2 moja4ni operaci v invalina koli4kasam vzeh potrbiteski kredit ot banka dsk 1500lv refinsirah 2500 lv polu4ih 700lv refinsirah 4000lv olu4ih 1100lv refinasirah 6000lv polu4ih 2100lv refinsirah 7800 polu4ih 2300 lv sega pri 14% trabva da vra6tam 14.800 lv kim bank dsk ok idvalisa v ki6to ot izi vzeh 500lv vra6tal sam 500lv osidihame 4si da vra6tam okolo 2000 lv idvali sa v ki6ti ot profi vzeh 950lv vra6tal sam 950 i te me osidihs da zaplstya okolo 3000lv yovasa samo za lihvi 200-300% tiye banki korovili sa 4esam pensoner invalit na leglo v invalina koli4ka nat 90%invalinos tezi banki me izligaha s tezi visoki lihvi verno e vzeh tezi vsi4ki sumi zada pla6tam na li4en astitent da tova e republika balgariya vlizam zdrav i prav v oparaconata iskarvat me trup ot 30 godini sam vse teka nemi otpuskat li4en astitent i nalaga6e da czimam tezi pari ot tezi kradlivi i mafotski banki ok samo lekasvata mi sa 80 lv vseki mesec molq pi4ete mi na e--- ] atansov144@abv.bg




За контакти

Тагове

искам
  
закупя
  
апартамент
  
слънчев
  
бряг
  
тежести
  
имотът
  
ипотекиран
  
полза
  
банка
  
стара
  
загора
  
сумата
  
продавачите
  
дължат
  
хиляди
  
лева
  
платя
  
собственост
  
лица
  

ипотеката

  
името
  
фирма
  
процедира
  
случай
  
най-добрият
  
вариант
  
купувача
  
купи
  
имот
  
тежестите
  
погаси
  
погасят
  
първо
  
изслуша
  
сделката
  
продавачът
  
физическо
  
лице
  
здравейте
  
тодорова
  
докато
  

имота

  

банката

  
кредитор
  
искате
  
закупите
  
зависи
  
доходи
  
предсрочно
  
погасяване
  
ипотечен
  
кредит
  
плаща
  
лихва
  
достига
  
ангелов
  
такова
  
моля
  
г-жо
  
имате
  
няколко
  
случая
  
задължението
  
цената
  
естествено
  
купите
  
заличена
  
уточни
  
дали
  
друго
  
обезпечение
  
остатъка
  
кредита
  
средства
  
важно
  
писмо
  
продажбата
  
сметка
  
заличаване
  
цялата
  
сума
  
съветвам
  
плащания
  
длъжника
  
внимателно
  
описано
  
предварителния
  
договор
  
притеснява
  
проблем
  
продавача
  
съгласен
  
колегата
  
апартамента
  
около
  
банките
  
правят
  
нещата
  
друга
  
успех
  
blagodarja
  
mnogo
  
sadinov
  
naistina
  
imam
  
edin
  
tova
  
koeto
  
dali
  
prodava4a
  
pogasi
  
kredita
  
slu4aja
  
firmen
  
kredit
  
varianta
  
kupja
  

imota

  
tejestite
  
razlikata
  
leva
  
prevede
  
denja
  
sdelkata
  
posle
  
pogasja
  
stava
  
kogato
  
fizi4esko
  
lice
  
savet
  
variant
  
izbera
  
predvaritelno
  
напротив
  
човек
  
направи
  
става
  
купувач
  
000лв
  
пари
  
преведете
  
въобще
  
кредитът
  
ставате
  
такси
  
прехвърляне
  
собствеността
  
съжалявам
  
vsi4ki
  
vijdam
  
vseki
  
mnenija
  
ve4e
  
malko
  
ne6tata
  
koito
  
sledovatelno
  
trjabva
  
sled
  
firmenata
  
smetka
  
smetkata
  
pogasjavane
  
kato
  
bankata
  
saglasieto
  
ipotekata
  
notariusa
  
kadeto
  
sklu4va
  
tejesti
  
парите
  
косев
  
прав
  
казвам
  
преведат
  
фирмата
  
условие
  
стане
  
прехвърлянето
  
mnenie
  
firmata
  
parite
  
prehvarljat
  
zastrahovam
  
pogasjaneto
  
kakvo
  
predi
  
iskam
  
banka
  
lihvi
  
taka
  
va6ite
  
saveti
  
сметката
  
преди
  
пълно
  
moje
  
prodava4ite
  
pritesnjavam
  
iska
  
nikoi
  
zadaljenieto
  
princip
  
trjabvalo
  
vdigne
  
prosto
  
уважаеми
  
садинов
  
прецени
  
себе
  
мнение
  
госпожата
  
ясно
  
ипотека
  
нотариус
  
прехвърли
  
praktika
  
sobstvenik
  
prodade
  
kupuva4a
  
saglasen
  
uvedomen
  
pari
  
pred
  
suma
  
slu4ai
  
gre6a
  
sdelka
  
проучване
  
odobri
  
vaprosnata
  
tozi
  
razbiram
  
zdraveite
  
разликите
  
между
  
двата
  
варианта
  
страна
  
работа
  
цена
  
сигурност
  
сделка
  
advokat
  
tezi
  
плащам
  
4500
  
pi6a
  
pitam
  
invalit
  
pensoner
  
grupa
  
predrujitel
  
moja4ni
  
operaci
  
invalina
  
koli4kasam
  
vzeh
  
potrbiteski
  
1500lv
  
refinsirah
  
2500
  
polu4ih
  
700lv
  
4000lv
  
olu4ih
  
1100lv
  
refinasirah
  
6000lv
  
2100lv
  
7800
  
2300
  
sega
  
trabva
  
vra6tam
  
bank
  
idvalisa
  
ki6to
  
500lv
  
vra6tal
  
osidihame
  
okolo
  
2000
  
idvali
  
ki6ti
  
profi
  
950lv
  
osidihs
  
zaplstya
  
3000lv
  
yovasa
  
samo
  
200-300%
  
tiye
  
banki
  
korovili
  
4esam
  
leglo
  
koli4ka
  
90%invalinos
  
izligaha
  
visoki
  
verno
  
sumi
  
zada
  
pla6tam
  
li4en
  
astitent
  
republika
  
balgariya
  
vlizam
  
zdrav
  
prav
  
oparaconata
  
iskarvat
  
trup
  
godini
  
teka
  
nemi
  
otpuskat
  
nalaga6e
  
czimam
  
kradlivi
  
mafotski
  
lekasvata
  
mesec
  
molq
  
pi4ete
  
e---
  
atansov144@abv
  

Популярни въпроси - Покупка на имот

Виж всички въпроси

плащане на брокер на недвижим имот Здравейте, интересувам се по кой закон или наредба дължа възнаграждение на брокер , който не съм наемала аз, а продавача на недвижим имот? Брокера е... Последен отговор - 24.04.2024 от Мария

5 Отговори

Стъпки към придобиване на имот с ипотека Здравейте дали е правилен подхода ми да не се свързвам първо с агенция а с кредитен консултант който да ми договори най изгодната оферта от банките за... Последен отговор - 12.05.2024 от адв.Галина Чанкова

3 Отговори

Разминаване в квадратурата на къща в Нотариален акт и Кадастър Здравейте, предстои ми покупка на къща, която е със стар нотариален акт. В него къщата е описана на етаж и половина със ЗП 39кв, което не отговаря на... Последен отговор - 25.06.2024 от адвокат Милена Миткова

3 Отговори

Имот с неустановен собственик Искам да купя изоставен имот съседен на моя който се е превърнал в “джунгла”. След справка в служба по кадастър имота се води с неустановен собственик.... Последен отговор - 9.07.2024 от адвокат Милена Миткова

1 Отговори

BUSINESS LOANS FINANCING LOAN GLOBAL BUSINESS We offer real credit Financial services. to the general public, in order to improve mankind and save those who have bad credit. Credits We have certified and 100% reliable. We make sure that our customers are dealing with every encouragement with the best resources. Our... Последен отговор - 7.11.2024 от адв. Симеонова

1 Отговори
Виж всички въпроси

Задай въпрос!

Колебаете се дали да закупите имот в даден район? Искате да научите каква е реалната стойност на вашия дом? Получете съвет от тези, които знаят! Ceb.bg дава възможност на потребителите да задават въпроси относно покупка, продажба, наем, стопанисване, управление, ремонт и всичко останало около имотите. Питайте и ще получите отговор от експертите в бранша!

Задай въпрос!

Полезни сайтове

  • bgtop.net

    Топ класацията на българските сайтове

Анкета

Имаме ли нужда от закон, който да регламентира дейността на брокерите?
Резултати Архив