Регистрация Забравена парола

home home   Мобилна версия

Полезни съвети - личен профил

Успешно добавено в бележника!

Изпрати съобщение

Ивелин Косев

5860
точки

Брокер

143
кредити

В изобилието от възможности успяват само подготвените...

Отговори: 25 Съвети: 11 Посещения:7599
Въпроси: 0 Публикации: 0 Коментари: 0
Website: http://www.factorimoti.com
Фирма: Фактор Имоти Още от тази фирма
Включи се към моята мрежа: https://ceb.bg/index/register/inv/656 - Линк за покана
Полезни съвети: 11 Oбщ брой прегледи: 79645
Ограничете броя на възможностите за избор, за да чувате по-често
На хората им харесва да пробват и разглеждат много неща, но фактически купуват при много малко възможности за избор. Умът лесно може да се претовари. Начинаещите търговци трябва да се научат да не говорят прекалено при продажба. Ако го правят, рискуват да не постигнат успех. Съществува такова нещо, наречено прекалено много информация. Това претоварне с информация е пряко отговорно за объркването. А какво правят хората, когато са объркани? Точно така, не правят нищо! Те ще престават да се движат. Никакви решения. Или, още...
Публикуван на: 25.03.2011 Брой прегледи: 6658
 
Покажи пълният текст на съвета
Как да класифицираме офис площите в България?
Класификация По международните стандарти, прилагани в развитите пазари, административните сгради подлежат на класификация според основните им параметри, разпределение, инсталации, оборудване и др., информира imoti.bg, цитирайки вестник Пари. Тя включва три основни класа - А, В и С, в низходящ ред. От своя страна те се разделят на подкласове - А(-), А(--), В(+), В(++), В(-), В(--), С(-) и С(--). В България тези стандарти не са навлезли широко в употреба, а много агенти по недвижими имоти не са запознати дори най-общо с правилата за класифициране. Затова често...
Публикуван на: 04.03.2011 Брой прегледи: 6328
 
Покажи пълният текст на съвета
Как да не бъдем прекалено ангажирани в бизнеса?
Във вечната игра - търговията, трябва да казвате на клиента: "Няма страшно, ако не купиш от мен" или "Всичко е наред, ако ми откажеш". Това демонстрира неангажираност. Когато подходите към един клиент от такава позиция, на пръв поглед изглежда сякаш изпускате контрола над ситуацията, но всъщност си осигурявате резултати, които ви гарантират по-висока степен на контрол -  не само върху самия процес, но и върху собствените ви емоции и съдба. - Не бъдете заложник на емоционалните си потребности! - Не правете и клиента заложник на тези...
Публикуван на: 13.03.2011 Брой прегледи: 6847
 
Покажи пълният текст на съвета и всички коментари
Прекаленият ентусиазъм плаши хората!
Явният ентусиазъм не продава! Той само плаши. Това е така, защото ни прави подозрителни за мотивите, скрити зад ентусиазма. Понякога, когато сме в ролята на купувач и сме от другата страна на сделката, вътрешният глас, който насочва поведението ни, шепне: "Защо този брокер е толкова ентусиазиран? По-добре да внимавам. Работата ми изглежда подозрителна." И тя наистина е такава. Не е важно количеството плам, което влагате в сделката, а способността хладнокръвно да решите проблемите на клиентите си. Представете си, че отивате на лекар със...
Публикуван на: 13.03.2011 Брой прегледи: 5737
 
Покажи пълният текст на съвета
Научете се да слушате!
Най-големият проблем на  специалистите по продажби се състои в това, че твърде много говорят и недостатъчно слушат. За търговските агенти и всички продавачи има едно основно правило, което трябва да се спазва - когато потенциалният клиент спре да говори, е необходимо преди да произнесете дори и дума, мислено да преброите до пет! Така ще бъдете сигурни, че той не желае да съобщи нищо повече. А това е много важно!! Когато ваш клиент говори, той всъщност споделя с вас какво желае, какво не желае и как изобщо се чувства. Той излага своята...
Публикуван на: 21.03.2011 Брой прегледи: 6145
 
Покажи пълният текст на съвета
Имате само една възможност да направите първо впечатление!
Хората съдят за вас по това , което знаят и виждат. И ако не ви познават, ви преценяват само по това, което виждат. Можете ли да ги вините? Винаги се представяйте в най-добрата светлина и са старайте да постъпвате по възможно най-добрия начин. Понякога хората си мислят, че да се изтъквате, за да направите впечателние, е грешно. Ни най-малко. Ако се гордеете с това, с което се занимавате, то вие сте длъжни по отношение на себе си и вашата компания, да представите самия себе си в най-добрата светлина. Рабира се всички сме чували истории за хора,...
Публикуван на: 21.03.2011 Брой прегледи: 6836
 
Покажи пълният текст на съвета
Накарайте клиентите ви да се чувстват важни!
Оценявайте високо хората. Поощрявайте ги. Признавайте техните достойнства. Възхищавайте им се за качествата и талантите, които притежават. Дали в това има смисъл и дава ли ни нещо в живота? И още как!! Нищо не притежава такава мощ, както положителната човешка подкрепа. Никога не съм виждал хора, независимо какво положение заемат в обеществото, които да не работят много по-добре и да не влагат много повече усилия, когато усещат атмосферата на одобрение наоколо. Никога не изпускайте шанса да вдъхновите хората. Излечените от това ползи ще...
Публикуван на: 21.03.2011 Брой прегледи: 7228
 
Покажи пълният текст на съвета
Клиентите са мързеливи
В човешката природа е да се търси лесен път. По-лесно е да не се прави нищо - няма наказание. Ако това, което трябва да се прави е безмислено, най-вероятно клиентът няма да го направи. Това означава, че е по-лесно да не купи от вас, или, ако няма последствие от не купуването от вас, то няма да има продажба. Затова ясно заявете позицията си и това, как купуването сега ще помогне на клиентите да избегнат скъпоструващ, болезнен проблем. После, и това е най-важното, улеснете ги в купуването от вас. Направете всичко за тях. Помнете, че хората са...
Публикуван на: 25.03.2011 Брой прегледи: 8236
 
Покажи пълният текст на съвета
Продаването е наполовина интелект и наполовина емоции
Повечето търговци работят с безнадеждно остарялото убеждение, че продажбата е интелекуално дело. Такъв подход се основава на илюзията, че ако цитираш достатъчно характеристики и предимства на  продукта, клиентите ти като по чудо веднага ще решат, че всичко казано им от други търговци не е вярно, и за да поправят грешката си, ще купят вашата стока. Мислите ли, че в това има нещо интелектуално? В началото всеки клиент е резервиран. Той се влияе от емоциите си. А  в повечето слуаи, те тръгват от страха. Страхът се появява в няколко различни...
Публикуван на: 24.05.2011 Брой прегледи: 8347
 
Покажи пълният текст на съвета
Успехът и парите идват, когато сте готови за тях
За да постигнете значителен ръст на доходите си трябва да сте готови психически за това. Осмислете представата за собственото ви Аз, така че да сте готови да приемете промяната с отворено съзнание. - Истинската природа на Вселената - тази на изобилието, се разкрива пред нас, когато дадем воля на собствените си възприятия; - Никога не мислете от позицията на недостиг или липса на възможности, и никога не приемайте бедността на другите; - Всички наистина умни идеи са измисляни хиляди пъти досега. Но за да ги възприемем, трябва първо...
Публикуван на: 24.05.2011 Брой прегледи: 9372
 
Покажи пълният текст на съвета
Клиентът и визуализирането
Знайте, че хората всъщност са много добри във визуализирането. Думите са това, което ги обърква. Въпросите помагат на вашия обект да си представи крайната ситуация. За да имате успех в убеждаването - задавайте повече въпроси, за да насочвате хората към ново разбиране. Използавйте словесни картини. Използвайте метафори и аналогии, за да свържете новия имот, ситуация или събитие с нещо познато за клиента. Това ще направи картината по-ясна. Научете клиентите си да гледат с ума, съзнанието и въображението си, а не само с очите си, така те ...
Публикуван на: 29.05.2011 Брой прегледи: 7911
 
Покажи пълният текст на съвета

Полезни сайтове

  • bgtop.net

    Топ класацията на българските сайтове

Анкета

Имаме ли нужда от закон, който да регламентира дейността на брокерите?
Резултати Архив