Здравейте приятели,
Моля, ако въпроса ми е недопустим да се премахне.
Става въпрос за събиране на пари за ремонт на асансьор в жилищна сграда. Апартамент на първи етаж с изграден собствен вход/изход преди 17 години (съответно с проект, съгласуван и одобрен от община и всички институции). НЕ плащам и месечна такса за управление, поддръжка, осветление, чистачка и т.н.
Не съм влизал, нито ползвал, нито ВИЖДАЛ въпросният асансьор. :)
Трябва ли да плащам за ремонта му?
Не съм сигурен дали чета правилният закон (Закон за управление на етажната собственост), но и до момента не намирам отговор на въпроса ми.
Благодаря.
Отговор на
Ангелова
:
За ремонти на общите части на сградата дължите такси, но за асансьора, няма защо да плащате. Вие не го ползвате, също както предполагам съседите от 1-я и 2-я етажи, които също не го ползват.
Здравейте! Моля, да ми отговорите каква е давността за отпадане на неплатени данъци и такси смет,тъй като в общината ми отказват такъв отговор.Благодаря предварително!
!предстои смяна на въжетата на асансьора ни .доколкото разбирам парите трябва да съберем ние собствениците , според ид. части .// идеалните части или % от ид . части ?
Здравейте!
От две седмици работя в кооперация. Сега на един от титулярите на земите, дадени под наем при нас, му е нужна служебна бележка, в която да е описано каква парична рента е взел за съответната земя, която да послужи пред съответното социално подпомагане. Има ли установен образец, по който трябва да се издава такава служебна бележка? И ако има от къде да го погледна, за да го използвам?
Благодаря Ви предварително!