Съвет
Клиентът и визуализирането
Май 29, 2011![vote](https://ceb.bg/application/templates/default/images/vote_yes.png)
Знайте, че хората всъщност са много добри във визуализирането. Думите са това, което ги обърква. Въпросите помагат на вашия обект да си представи крайната ситуация.
За да имате успех в убеждаването - задавайте повече въпроси, за да насочвате хората към ново разбиране. Използавйте словесни картини. Използвайте метафори и аналогии, за да свържете новия имот, ситуация или събитие с нещо познато за клиента. Това ще направи картината по-ясна.
Научете клиентите си да гледат с ума, съзнанието и въображението си, а не само с очите си, така те ще оценят потенциала на всеки имот, ползите от всяка покупка и действие свързано с вашето предложение.
Коментара : (0)
Добави коментар![](https://ceb.bg/application/templates/default/images/questiun_balon.png)
Добави съвет!
Всеки потребител на www.ceb.bg може да напише аналитичен текст по даден проблем, свързан с недвижимите имоти. Материалът трябва да бъде авторски, да разкрива проблем от практиката и да съдържа препоръка за взимане на решение. Всеки съвет трябва да бъде одобрен от администратора.
Препоръчваме Ви да напишете и да запазите съвета си на отделен текстов редактор (Notepad, Word, OpenOffice Writer) преди публикуване!
![](https://ceb.bg/application/templates/default/images/right_box_bottom.png)
![](https://ceb.bg/application/templates/default/images/icon_poll.png)
Анкета
![](https://ceb.bg/application/templates/default/images/right_box_bottom.png)