Регистрация Забравена парола

home home   Мобилна версия

Любопитно

Добави коментар

Апр 24, 2014

В последно време регулацията и контролът при поставянето на реклами на търгоски обекти в София бяха завишени значително. В резултат на това редица бизнеси смениха своите реклами, а други преминаха през процедура за узаконяване.
 
Ще Ви представим някои разяснения на Наредбата на СО, регулираща тяхното поставяне:
 
Външните рекламипо фасадите на сградите биват два основни вида: рекламни елементи и фирмени надписи. В практиката те често се бъркат: най-общо, рекламните елементи са носители на рекламно послание, а фирмените надписи информират за името, търговската марка или дейността на търговския обект.
 
Важно е да се прави разлика, защото разрешителните им режими и съответните такси се различават.
 
Рекламните елементи  могат да се поставят върху прилежащи фасади на търговски обекти на партерните етажи, калкани, странични фасади с прозорци, заемащи не повече от 20 % от площта на фасадата.
 
Те не трябва закриват елементи от архитектурния вид на сградите, както и да не затрудняват подхода и нормалното и безопасно ползване на сградите.
 
На видно място върху рекламния елемент трябва да са поставени данните собственика/ползвателя, номера и датата на издаденото разрешение за поставяне.
 
 
 

Добави коментар

 

Още публикации

Полезни сайтове

  • bgtop.net

    Топ класацията на българските сайтове

Анкета

Имаме ли нужда от закон, който да регламентира дейността на брокерите?
Резултати Архив