Регистрация Забравена парола

home home   Мобилна версия

Любопитно

Добави коментар

Апр 24, 2014

В последно време регулацията и контролът при поставянето на реклами на търгоски обекти в София бяха завишени значително. В резултат на това редица бизнеси смениха своите реклами, а други преминаха през процедура за узаконяване.
 
Ще Ви представим някои разяснения на Наредбата на СО, регулираща тяхното поставяне:
 
Външните рекламипо фасадите на сградите биват два основни вида: рекламни елементи и фирмени надписи. В практиката те често се бъркат: най-общо, рекламните елементи са носители на рекламно послание, а фирмените надписи информират за името, търговската марка или дейността на търговския обект.
 
Важно е да се прави разлика, защото разрешителните им режими и съответните такси се различават.
 
Рекламните елементи  могат да се поставят върху прилежащи фасади на търговски обекти на партерните етажи, калкани, странични фасади с прозорци, заемащи не повече от 20 % от площта на фасадата.
 
Те не трябва закриват елементи от архитектурния вид на сградите, както и да не затрудняват подхода и нормалното и безопасно ползване на сградите.
 
На видно място върху рекламния елемент трябва да са поставени данните собственика/ползвателя, номера и датата на издаденото разрешение за поставяне.
 
 
 

Добави коментар

 

Още публикации

Полезни сайтове

  • bgtop.net

    Топ класацията на българските сайтове

							Владимир Йосифов

Владимир Йосифов
Консултант
София

							Антон Илиев

Антон Илиев
Брокер
София

							Таня Китик

Таня Китик
Консултант
София

Анкета

Имаме ли нужда от закон, който да регламентира дейността на брокерите?
Резултати Архив