Регистрация Забравена парола

home home   Мобилна версия

Любопитно

Добави коментар

Фев 25, 2014

Българската софтуерната компания Антиподес внедри бизнес софтуерното решение Antipodes.Cubes в компанията за ядрена автоматика ЕнергоСервиз АД. Antipodes.Cubes представлява напълно функционална ERP/CRM (Enterprise Resource Planning / Customer Relationship Management) система, базирана на визуалния инструмент за моделиране на бизнес процесите Workflow Architect.

“Новата система подобри значително комуникацията в рамките на компанията ни и улесни колективната работа по проекти. Освен това проследяването на изпълнението на задачите от всеки един участник в проектите е много по-лесно. Намалена е и зависимостта от факс комуникация, както и обемът на прикачени файлове, които се изпращат по електронна поща и преди водеха до препълване на пощенските кутии“ - разказва Еким Екимов, Технически директор в ЕнергоСервиз АД. Като други важни предимства той посочва уеб-базираният интерфейс на Antipodes.Cubes, достъпен от всеки браузър, подобреното отчитане и анализ на отработените часове по различните задачи и проекти, както и пълният контрол и отчетност за работата по проекти и задачи, включително за финансовата информация, графиците, етапите, файловете, материалните и човешките ресурси. Цялата информация за контрагентите и служителите също е централизирана и достъпът до нея от оторизирани потребители е значително улеснен.

Antipodes.Cubes е напълно интегрирано със системата за управление на качеството в компанията. Решението е внедрено с интерфейси на български и на английски език, а проектът включва един сървърен и 25 клиентски лиценза. Системата поддържа най-масовите интернет браузъри, както и основните мобилни операционни системи. Към нея е мигрирана и съществуващата в ЕнергоСервиз SQL база данни. Новият модул „Логистика” замества централизирано използването на множество разхвърляни xls файлове и прави автоматична връзка със счетоводния и финансов модул. В рамките на проекта са внедрени още софтуерните модули „Сервиз и поддръжка“, „Управление на проекти“, „Доставки, продажби и дистрибуция“, „Управление на складово стопанство“, „Прогназиране и планиране на дейността и процесите във фирмата“, „Управление на отношенията с клиентите“, „Управление на документите“, „Справки, анализи, отчети, статистика на бизнес резултати и дейности“, както и „Управление на човешките ресурси“. Дейността на компанията е дефинирана чрез отделни бизнес процеси, всеки от които има собствена структура, задачи, отговорници на задачите, краен срок и разнообразни други параметри. Задачите са свързани със съответните бюджет, материални ресурси и фирмени документи, а Antipodes.Cubes позволява лесно да бъдат добавени нови задачи и процеси, както и визуално редактиране на съществуващите.

“Новата система позволява много по-гъвкав контрол върху достъпа до разнообразна информация във фирмата и значително намалява нуждата от използването на хартия, както и необходимите пространства за съхранението на хартиени документи. Фактът, че е Linux базирана пък я прави по надеждна и сигурна, устойчива на вируси и атаки, по-лесна за разширяване и платформено независима” - добавя Екимов.


Източник: Newbusiness.bg

 
 

Добави коментар

 

Още публикации

Полезни сайтове

  • bgtop.net

    Топ класацията на българските сайтове

							Владимир Йосифов

Владимир Йосифов
Консултант
София

							Антон Илиев

Антон Илиев
Брокер
София

							Таня Китик

Таня Китик
Консултант
София

Анкета

Имаме ли нужда от закон, който да регламентира дейността на брокерите?
Резултати Архив