Регистрация Забравена парола

home home   Мобилна версия

Статии

Добави коментар

Сеп 27, 2012

Много често добрите идеи започват като драсканици върху салфетка или ни връхлитат ненадейно докато сме в тоалетната. Един на сто хиляди обаче става, избърсва си задника и тръгва да ги осъществява.

Лично ние харесваме не само идейни, но и ДЕЙНИ хора, които продължават да работят с постоянство след първоначалния изблик на спонтанна креативност.

Лошо е обаче, когато силата на въображението е насочена главно към деструктивни или измамни цели. В следващите редове ще споделим една гениална, но кофти идея на няколко агенции за недвижими имоти във Варна и за способите им за набиране на „атрактивни” оферти. Тези способи са в ущърб както на другите агенции, така и на продавачите на съответните имоти.

Ето как работи техният метод за светкавично набиране на хубави оферти:

 

Харесват си интересни апартаменти от imot.bg или друг интернет сайт без да имат идея каква е локацията на имота и кой е собственикът. Свалят снимките и пускат същата оферта от свое име, но с няколко хиляди евро по-ниска цена. Какви са целта и крайният резултат?

По някое време собственикът на съответния имот, търсейки защо не му звънят клиенти, вижда случайно в интернет, че въпросната агенция рекламира апартамента му много по-евтино, отколкото той би искал и завърта един телефон да им се „накара“. От там му се извиняват и отговарят, че е станала грешка и наистина съжаляват за случилото се. Така те вече имат телефона, съответно и контакт със собственика, а от там и повече информация за имота и къде се намира той.

С какво този способ вреди на другите агенции?

Лесно могат да намерят информация за апартамента, който рекламирате и да ви откраднат офертата. Един от начините да се защитите е чрез поставяне на фирменото лого на всяка снимка. Така правят вече много от агенциите.

С какво този начин на работа вреди и на продавачите?

Освен функцията да набира оферти, тази стратегия има за цел и да привлече повече купувачи, тъй като имотите се рекламират на доста по-ниски цени, от други агенции, предлагащи същите имоти. Когато някой купувач се „закачи на въдицата“ и „лапне“ по някой апартамент, въпросният посредник започва да „тормози” продавача, като се опитва не само да свали цената и да продаде имота му на по-ниска стойност, но и да си вземе комисион в размер на 3%, включвайки го в същата, по- ниска цена.

Един от начините да се защитите е да отидете в офиса им на място и да поискате обяснение, след което да ги помолите да свалят офертата ви от реклама. Не се учудвайте, ако Ви отвърнат арогантно нещо от сорта „Ще си рекламираме каквото си искаме, имота си е Ваш, но снимките са си наши. Авторското право върху снимката е на този, който прави снимката“. На Вас Ви остава само да реагирате според темперамента, житейския си опит и ценностната Ви система. Другият вариант е просто да не контактувате с такъв тип фирми и просто да ги изолирате.

Третият начин е да работите само с една агенция по Ваш избор, на която да се доверите. Така ще поддържате взаимоотношения само с един посредник, който от своя страна ще съсредоточи много повече усилия върху Вашето жилище, знаейки че е възложено само на него. А и ще можете по-добре да следите как се рекламира имота Ви, и да изисквате информация от фирмата какво конкретно прави за да доведе нещата до успешен край.

Негативите за купувачите са, че често оставят депозит за покупка на „изгоден” апартамент и биват излъгани, тъй като продавача не е склонил да продаде имота си на безумно ниската цена. Е, все пак за да сме обективни, трябва да кажем че на няколко десетки опита имат и успех, успех изграден върху лъжа.

Вие бихте ли се доверили на хора, които от самото начало и през цялото време Ви лъжат???

източник: wantedrealestate.bg/

 
 

Добави коментар

 

Още публикации

Полезни сайтове

  • bgtop.net

    Топ класацията на българските сайтове

							Владимир Йосифов

Владимир Йосифов
Консултант
София

							Таня Китик

Таня Китик
Консултант
София

							Антон Илиев

Антон Илиев
Брокер
София

Анкета

Имаме ли нужда от закон, който да регламентира дейността на брокерите?
Резултати Архив