Икономическа и финансова криза е - безспорен факт тиражиран вече в продължение на пет години в медиите и интернет. Тя повлия негативно във всички отрасли на икономиката, търговията, пазарите, сделките в това число и на пазара на недвижимите имоти. кризата има и своя положителен ефект в професионално отношение. Тя отся качествените и добри кадри на пазара на труда и даде един стимул за по-добра работа. Както по-горе засегнахме пазара на недвижимите имоти ще се спрем върху работата на посредниците на този пазар - брокерите и на тяхната дейност.
кризата даде една мотивация на брокерите да работят по-добре и да изпъкнат "на светло" благодарение на усилията им, добрият ПР и реклама. Играждането на добър имижд на брокера допринася благоприятно върху работата им. Хората, които имат проблем свързан с имот се нуждаят от надежден и компетентен брокер, който да реализира целта им. Не е лесно да си брокер. Това е цяло изкуство. Дори и в кризата брокера може да оцелее. Интернет е едно много добре поле за това. За да успеят и в кризата трябва да се рекламират в много сайтове за имоти, форуми, за да може колкото може повече хора да разберат за агенцията им.
Печели доверието, стремежът за усъвършенстване и развитие на работата на брокерите - това е ключът към успеха дори и в кризата, която все още продължава, за която се надяваме скоро да отлети.
Автор: Нели Радкова