Разберете целта на снимката: Целта на снимката е да продаде даденото жилище. Вашата цел е когато потенциален купувач види направената от вас снимка в интернет или рекламна брошура да възкликне: „Уау, искам да видя още!”. И въпреки, че трябва да обръщате внимание на детайлите, за да изглежда даденото помещение атрактивно, внимавайте да не се фокусирате прекалено върху обзавеждането или декора, тъй като обекта на желание у купувачите е самото жилище.
1. Съсредоточете се върху архитектурата и пространството.
2. Използвайте лещи с широк обхват: по правило интериорните снимки трябва да се правят с минимум 24 мм. еквивалент на лещи, за да бъдат ефективни
3. Изчистете от помещението всичко, което отвлича вниманието от основната ви цел, а именно да направите жилището да изглежда атрактивно. Избягвайте да снимате гърбове на столове, рамки на врати и др. Можете да прибегнете към услугите на професионален декоратор, който да пре-аранжира мебелите, в случай на нужда да махне излишните или да добави някои предмети, които да създадат усещане за уют и хармония в дома (ваза с цветя, семейна снимка, фруктиера …). Направете всичко това заедно със собственика на
имота преди професионалния фотограф да дойде. Не забравяйте да се погрижите за дребните неща, като напомнящи бележки върху хладилника, хавлиените кърпи върху миялната машина и други подобни
4. Външната снимка е най-важната: Отделете повече време за тази снимка, за да може да пресъздадете дома по най-добрия начин. Убедете се, че снимката е ефектна и би породила интерес в купувачите. Направете именно тази снимка основна при публикуването й в интернет или при изготвянето на презентационните материали.
5. Коригирайте вътрешната светлина: Светлите помещения са по-атрактивни за купувачите от тъмните, така че използвайте този факт, за да ги привлечете. Помнете, че това не е арт-фотография.
6. Проверете всички вертикали: Всяка вертикална линия в реалния свят трябва да бъде представена така в снимката, че да изглежда вертикална; ако стените не изглеждат вертикални, то това ненужно ще разсее вниманието на купувачите.
7. Правите линии трябва да изглеждат прави: много често се получава така, че линиите близо да края на снимката изглеждат криви. Това лесно може да бъде отстранено с програма за редактиране на снимки.
8. Не позволявайте ярките прозорци да отвлекат вниманието на купувачите: прозорците могат да са стотици пъти по-светли от всички останали части от интериора. Това е и причината те да излизат бели в интериорните снимки. Това може да се предотврати като се използва външна светкавица, която да освети помещението; снимането на заздрачаване, когато външната светлина е близка до тази вътре или използвайки техники за редакция на снимките, които да предадат на прозорците подобна светлина, каквато е и тази вън от помещението. Продавачи на имоти с добра гледка предпочитат снимки, които да наблягат еднакво, както на интериора, така и на гледката.
9. Отстранете предметите с разсейващи цветове: много фактори допринасят за цвета на вашата снимка. Белия баланс и източника на светлина са двата основни фактора, които трябва да се разбират и контролират при снимането на имот.
10. Изрежете и оразмерете снимките в зависимост от това за какво ще се използват. Смесването на различни по формат снимки при публикуване на офертата в интернет може да бъде твърде разсейващо и дори досадно.
Източник: erabulgaria.com
Много добро описание на тема как да заснемем нашия имот, но уви не се разбира дали продавача или брокер трябва е лицето. Както и да е не винаги е удачно да се снима всичко от всякъде. Важно е да хубав слънчев ден, тогава стават снимки или ще Ви е нужно да ги обработване на различни програми. Най-добре това да бъде свършено от някой който с това си вади хляба, личния Ви брокер. Както имате личен лекар, адвокат така и брокер.
Добри съвети !
Браво !
---
4. Външната снимка е най-важната: Отделете повече време за тази снимка, за да може да пресъздадете дома по най-добрия начин. Убедете се, че снимката е ефектна и би породила интерес в купувачите. Направете именно тази снимка основна при публикуването й в интернет или при изготвянето на презентационните материали.
---
Преди 6 години колеги ме питаха как си позволявам да публикувам сградата, а не хол или кухня ...
Ха, ха !