Регистрация Забравена парола

home home   Мобилна версия

Дадени отговори - личен профил

Успешно добавено в бележника!

Изпрати съобщение

Касъров

280
точки

 

110
кредити

Отговори: 3 Съвети: 0 Посещения:2805
Въпроси: 0 Публикации: 0 Коментари: 0
Включи се към моята мрежа: https://ceb.bg/index/register/inv/6373 - Линк за покана
Дадени отговори: 3
Закупуване на имот
Здравейте, искам да закупя имот , на който съм наемател от 1997г.. Имота е даден под наем от общината. Каква е процедурата?
Раздел:

Покупка на имот

Населено място:

София област

Зададен на: 19.07.2017 Последен отговор: 20.07.2017
 

Отговор на Касъров : Здравейте, Всяка община има своя Наредба, с която се определят условията и реда за настаняване и закупуване на притежаваните от нея жилищни имоти. Изисква се да нямате неплатени задължения за наем и текущи консумативи и да сте живели без прекъсване определен период в жилището, който е различен за всяка общини. Като се има предвид, че сте настанени в това жилище от 97 год., считам че това условие е налице. Най-общо редът се свежда до подаване на заявление до кмета с искане за закупуване на жилището, в което сте настанени, заедно с документи, доказващи, че отговаряте на изискванията за настаняване в общинско жилище. Цената на жилището се определя от специална комисия, по пазарни цени. На следващия етап е нужно Общинския съвет да приеме решение въз основа на отправеното от Вас заявление да Ви продаде жилището, в което сте настанени, по приетата пазарна цена. След влизане на решението в сила се сключва договор с кмета на общината за продажба, с което придобивате собствеността върху жилището. Процедурата може да отнеме доста време, като се има предвид отделните стъпки и необходимите действия, които следва да се извършат от администрацията, така че е нужно да се въоръжите с не малко търпение.

Дата на отговора: 20.07.2017  
 
Отговори на въпроса
Свързани въпроси
Проблем с постройка на границата между два имота
Здравейте! В границите на имота ми съществува изградена стопанска сграда граничеща на юг с улица и на изток със съседен имот. Желая на мястото на съществуващата сграда да изградя нова поради лошото състояние на старата. Не получавам съгласие от собственика на съседния имот. Денивелацията между двата имота е повече от два метра и има изградена плътна каменна ограда, като моят имот е от по-високата страна. Имам ли законно право да искам издаване виза за проектиране без съгласието на собственика на съседния имот?
Раздел:

Съседи

Населено място:

Русе област

Зададен на: 10.06.2017 Последен отговор: 12.06.2017
 

Отговор на Касъров : Здравейте, господин Тодоров! Законът очертава кръга на лицата – собственици на съседни имоти, на които задължително се съобщава за издадената виза за проектиране, в случаите, когато такава се изисква. Това са 1. собствениците на съседните имоти, когато се включват в свързано застрояване и/или се предвижда промяна в застрояването им; 2. съседните имоти, включително имотите през улица, когато се допускат намалени разстояния и 3. съседните имоти, когато се променя предназначението на имота - предмет на плана. Може да искате издаване на виза за проектиране, но не бихте могли да избегнете съобщаването на същата, ако съседите Ви попадат в някое от тези категории. Друг е въпросът дали в конкретния случай визата за проектиране ще подлежи на самостоятелно обжалване от заинтересованите лица, което да е пречка за инвестиционното проектиране или не е предмет на смостоятелна проверка отделно от инвестиционния проект, респ. разрешението за строеж.

Дата на отговора: 12.06.2017  
 
Отговори на въпроса
Свързани въпроси
Смяна на обстоятелство при ООД
Здравейте! Преди 2 месеца сменихме седалището на фирмата, с която извършваме земеделската си дейност. Ще възникне ли проблем при вече подписаните правни основания за земеделски земи при тяхното предаване в службите по земеделие, тъй като договорите са със старото ни седалище. И какво се очаква от нас да променим и да направим, за да е всичко изрядно? Благодаря Ви предварително!
Раздел:

Правни казуси

Населено място:

Варна област

Зададен на: 30.03.2017 Последен отговор: 01.04.2017
 

Отговор на Касъров : Нищо по-различно не е нужно да правите. Договорите за земеделски земи се вписват по местонахождение на имотите, а промяната на седалището на фирмата Ви е вписана в Търговския регистър. От Службата по земеделие могат да извършат справка в Търговкия регистър и да установят промяната без да е нужно Вие да представяте удостоверение за това. В новите договори вече трябва да посочвате новото седалище.

Дата на отговора: 31.03.2017  
 
Отговори на въпроса
Свързани въпроси

Полезни сайтове

  • bgtop.net

    Топ класацията на българските сайтове

Анкета

Имаме ли нужда от закон, който да регламентира дейността на брокерите?
Резултати Архив