Регистрация Забравена парола

home home   Мобилна версия

Анализи

Добави коментар

Фев 7, 2014

Коментари: 2

При настоящите условия на пазара на недвижими имоти, при които предлагането е голямо, а търсенето - свито и някои имоти се продават месеци и години, може да бъде намерен и кратък път към продажба.
 
“Съществува сравнително лесна рецепта за бърза продажба на имот”, коментира Мартин Сребров, изпълнителен директор на иновативната агенция за имоти Home2U /ХоумТуЮ/.
 
От компанията твърдят, че специално при апартаментите съществуват два подхода при рекламиране на продажба – единият е чрез стандартна обява в интернет, а другият чрез добре организирана силна рекламна кампания, покриваща всички канали за масова информация.
 
“Стандартната обява в интернет е най-често ползваният инструмент при продажба на имот в България”, коментира Сребров. “По наши данни обаче тя достига до едва 10% от всички потенциални клиенти на пазара. Това е една от основните причини продажбата често пъти да се проточва във времето.”
 
От Home2U /ХоумТуЮ/ коментират, че от друга страна добре организираната масирана рекламна кампания, която покрива най-популярните източници за масова информация при имотите води до над 95% от купувачите. Това от своя страна допринася продажбата да се случва поне два пъти по-бързо.
 
Сребров смята, че за да имат по-добър резултат, клиентите трябва да бъдат по-взискателни към агенциите за недвижими имоти. “Наивно е да се смята, че обикновените обяви, с които се рекламира продажба на диван втора употреба в интернет, или стара кафемашина, могат да продават със същия успех и недвижими имоти”.
 
Необходим е сериозен маркетинг план, съчетан с адекватен пазарен анализ на имота, които да гарантират постигане на максимално висока, но и разумна цена, допълва още Сребров.

 
Източник: 1 към 1

 
 

Добави коментар

 

Коментари: (2)

Браво ! Най-после се заговори за реклама . 20 години след началото колеги разбраха, че фирмите са специализирани рекламни агенции за имоти. Другото може да извърши всеки адвокат, домоуправител или счетоводител...

Браво ! Най-после се заговори за реклама . 20 години след началото колеги разбраха, че фирмите са специализирани рекламни агенции за имоти. Другото може да извърши всеки адвокат, домоуправител или счетоводител...

Още публикации

Полезни сайтове

  • bgtop.net

    Топ класацията на българските сайтове

Анкета

Имаме ли нужда от закон, който да регламентира дейността на брокерите?
Резултати Архив