На 7 май - 8 месеца след отварянето на техническите оферти, се стигна и до ценовите оферти на седемте фирми и обединения, които участват в откритата процедура за инженеринг (проектиране и строителство) на транспортен възел "Лъвов мост". Над 33 млн. лв. е разликата между офертите с максимална и минимална стойност.
Най-ниска е цената на обединение "Трейс Лъвов мост" - 14.78 млн. лв., в което влизат "Трейс", Пи Ес Ай и "Рутекс". "Трейс груп холд" е водещ партньор в обединението, завършило на 25 април метрото от "Младост 3" до бул. "Цариградско шосе", построено само от български фирми. Компанията строи подземната железница от втори метродиаметър в частта от "Патриарх Евтимий" до "Черни връх".
Най-висока оферта е дал консорциумът "Хидрострой – Мостовик" - 47.9 млн. лв., с участници в него "Хидрострой" АД и руската "Мостовик" ООД. Обединението участва и в търга за метрото от "Цариградско шосе" до летището, както и в състезанието за лот 2 Дупница - Благоевград на магистрала "Струма".
Транспортен възел "Лъвов мост" е разработен на три нива и съчетава три вида транспорт – автомобилен, електротранспорт и метро. Индикативната стойност на проекта е 26 млн. лв. и той ще бъде финансиран със заем от Европейската инвестиционна банка. Фирмите предлагат срок за проектиране на обекта между 25 и 40 дни, а за строителство - средно 250 дни.
Метрото минава на около 20 м дълбочина под река Перловска, като почти "облизва" фундаментите на моста. По моста ще се движи трамвай. Това ще стане и след ремонта на бул. "Мария Луиза" от надлез "Надежда" до Лъвов мост: от шестте компании, участвали в търга за асфалтиране на "Мария Луиза", най-ниска цена предлага "СК-13 Пътстрой" АД. В зоната на Лъвов мост бул. "Сливница" ще потъва в траншея за автомобилите в посока изток-запад. Около самия Лъвов мост ще има кръг за посоката север-юг.