Регистрация Забравена парола

home home   Мобилна версия

Анализи

Добави коментар

Ное 27, 2012

Новата вълна от молове няма да обогати пазара само по отношение на запаса от търговски площи. Очаква се тя да донесе със себе си нови концепции и разбирания за това какво трябва да предлага един търговски център, за да бъде успешен. Проектите ще ни предложат и интересни архитектурни и строителни решения, които ще направят възможно физическото реализиране на амбициозните идеи на инвеститорите. Зад тези концепции стои най-вече желанието за привличане на клиенти и задоволяването на всички техни потребности, но и нещо повече - находчивото създаване на такива потребности. Следващият материал представя накратко два от бъдещите проекти, които се очаква да се появят на пазара, като акцентира върху най-характерните им особености.

"Парадайс център"
"Парадайс център" предстои да отвори врати през март 2013 г. Това ще бъде най-големият и първи лайфстайл търговски център в България. Очакваната заетост е над 80%.
Към момента в "Парадайс център" са подписани договори за почти 70% от площите, а за други 20% консултантите са в напреднала фаза на преговори.
По-големите подписани договори са с "Карфур", на 8000 кв.м, като веригата ще бъде представена с нейната премиум концепция "Карфур Планет"; "Техномаркет&Хоум" – над 3000 кв.м; детски хипермаркет "Алис Кидс&Хоум", над 1200 кв.м; H&M – почти 3000 кв.м; "Синема сити" – 4500 кв.м; Playground – 3500 кв.м; Orange Fitness – 3500 кв.м; Sofia Event Center – 2500 кв.м; Медицински диагностичен център – 1000 кв.м. Очаква се до края на месеца да бъдат подписани договори и с други големи търговци.
Концепцията "лайфстайл" означава, че освен стандартните търговски площи молът ще предложи на своите посетители много и различни забавления. Наличието на естествена светлина, водни вътрешни и външни атракции и много зеленина разнообразяват архитектурното решение на мола.
Вътрешният дизайн е изпълнен в различни концепции – каньон, булевард, градина и тераса. Разнообразието на концепциите подобрява вътрешното пространство и спомага за по-лесна ориентация.
Договорът с "Ориндж фитнес" е за над 4000 кв.м, който освен стандартното фитнес оборудване ще предлага плувен басейн, 25/12.50 м (малък олимпийски размер), зали за скуош, тенис на маса, сауна и други.
Изгражда се целогодишна ледена пързалка, която се намира на +2 етаж, в непосредствена близост до "Синема сити".  Изграждат се 14 зали, като освен 3D ще има и 4D зала – единствена в киносалон в България.
Друг наемател ще бъде Playground - около 4000 кв.м – билярд, боулинг, 4D игри и детски кът за най-малките.
На терасата на площ от почти 8000 кв.м се изгражда атракционен парк "Парадайс ленд". Ще има 11 атракциона, които ще функционират сезонно.
"Парадайс център" разполага с над 3000 кв.м тераси, които са с гледка към Витоша и Южния парк.
Инфраструктурата: в момента се разширява бул. "Черни връх" от кръстовището на "Сребърна" и Черни връх в посока Околовръстен път. Към датата на откриване булевардът ще бъде разширен и ще има по 2 ленти във всяка една посока.
До края на 2014 г. ще бъде изградена още една спирка на метрото, като по този начин последната спирка от този метролъч ще стигне ул. "Филип Кутев". Ще има директна (топла) връзка на метростанцията с -1 етаж на центъра.

Sofia Ring Mall
Sofia Ring Mall заедно с IKEA формира първата търговска дестинация с регионално значение. Проектът се отличава със стратегическо местоположение, бърз и лесен достъп благодарение на реконструираната Южна дъга на Околовръстния път на София.
Sofia RingMall ще отвори врати за посетители в края на 2013 г. Разположен до първия и единствен магазин IKEA в България,  търговският център предлага отличителна концепция за шопинг и забавление в над 200 магазина, модерен мултиплекс с 10 зали, зона за хранене, открити тераси с изглед към Витоша и детски площадки. Търговският център ще разполага със 175 000 кв.м обща площ и 69 000 кв.м отдаваема площ, разпределена на 3 етажа.
Голяма част  от търговските площи в Sofia Ring Mall вече е договорена с ключови наематели, сред които са: "Пикадили", мебелна къща "Явор", Mr.Bricolage, Cine’Grand, "Техномаркет", Public, Intersport, New Look и други.
Едно от основните предимства на Sofia Ring Mall е, че ще предлага уникално съчетание  от Биг-бокс формати заедно с класически шопинг мол микс, което го превръща в търговски център, удовлетворяващ широк диапазон от потребности на посетителите.
Основни акценти от архитектурна и строителна гледна точка са атриумите, които осигуряват слънчева светлина на зоните за забавления и свободно време на центъра, откритите тераси с изглед към Витоша и съвременните строителни технологии с природосъобразни и енергийно ефективни инженерни системи. Трийсет процента от площта на центъра се предвижда да бъде със зелени площи.


Източник: www.stroitelstvo.info

 
 

Добави коментар

 

Още публикации

Полезни сайтове

  • bgtop.net

    Топ класацията на българските сайтове

Анкета

Имаме ли нужда от закон, който да регламентира дейността на брокерите?
Резултати Архив