Регистрация Забравена парола

home home   Мобилна версия

Новини

Добави коментар

Ное 2, 2011

На 31 октомври 2011 г. Ceb.bg бе представен на семинар, организиран от портала за недвижими имоти Imoti.net, част от “Инвестор.БГ” АД. Темата на семинара бе "Ефективен бизнес в сферата на имотите". Ceb.bg бе представен от собственика на сайта Амброзио Йорданов и от маркетинговия мениджър Христо Христов.

Основният акцент на Г-н Йорданов бе промяната на културата на българските брокери в посока към подобряване на своя имидж като професионалисти. Съвременният български брокер не само трябва да предлага оферти, но да изгради цялостно доверие в своите клиенти. Имено постигането на такова доверие е и основната мисия на Ceb.bg.

Днес брокерите освен от оферти, би трябвало да се интересуват и от своето представяне в Интернет. Социалните мрежи и в частност Ceb.bg, като специализирана мрежа дава такава възможност. Освен контактите с клиенти, Ceb.bg предлага и система за оценяване на професионализма на всеки брокер – обратна връзка от задаващите въпроси непрофесионални потребители.

Докато Г-н Йорданов акцентува върху това, което Ceb.bg може да направи за професионалистите в областта на недвижимите имоти, Г-н Христо Христов представи на участниците как реално се осъществява това в Ceb.bg.

Бе наблегнато върху функциите за търсене на въпроси, отговаряне на въпроси и профила на професионалиста. Чрез профила си всеки брокер може да създаде една среда за контакт и за връзка със своя собствен сайт, като по този начин увеличава посещенията на сайта си. Системата от тагове от друга страна, концентрира в профила всички отговори на въпросите, които съответния професионалист е дал, като по този начин увеличава трафика към неговия профил.

Г-н Христов също подчерта и възможността за даване на полезни съвети, които консултират потребителите на Ceb.bg как да постъпят в определени ситуации и как да решават конкретни проблеми. Също бяха представени възможностите за създаване на дискусии и интервюта в Ceb.bg, които професионалистите могат да използват за да градят имидж пред клиентите си.

След представянето на Ceb.bg бе направено представяне на всички нови функции в портала imoti.net. За завършек на семинара организаторите Imoti.net иницираха дикусия по следните теми:
- на какво се дължи разликата в оценката на ръста или спада на пазара на сделките с недвижими имоти (20 % ръст според агенцията по вписванията, 20% спад според брокерите);
- трябва ли да се лицензира брокерската професия и как е правилно да стане това;
- как се оцелява като брокер на фона на финансовата криза.

Тъй като основната мисия на Ceb.bg е да даде възможност на брокерите, които са професионалисти да се рзграничат от тези, които не са, г-н Христо Христов коментира, че лошото мнение за непрофесионалното отношение се разпростира по-бързо и между повече клиенти, отколкото положителната нагласа към добрия професионалист. Това предполага, че трябва да се създадат възможности, по които професионалиста да се изяви. Г-н Христов цитира изследване на Ceb.bg, в което над 50% от посетителите, попълнили анкета в сайта, са с твърдо негативно мнение към брокерската професия – факт, който предполага сериозни действия в посока повишаване на имиджа на тази професия.

Във връзка с въпроса за оцеляването по време на криза, Г-н Йорданов наблегна върху промяната на съвременната пардигма на продажба на имоти – това вече става през Интернет. Най-важното в такъв случай става показването на истинска компетентност, което и Ceb.bg прави. Имено в този случай също клиентът е готов да сключи и договор – когато вижда пред себе си професионалист, който е компетентен в търсената от клиента област.

 
 

Добави коментар

 

Още публикации

Полезни сайтове

  • bgtop.net

    Топ класацията на българските сайтове

Анкета

Имаме ли нужда от закон, който да регламентира дейността на брокерите?
Резултати Архив